niedziela, 24 listopada 2013

Liebster Award :)

Dostałam 2 nominacje do Liebster Award :) A więc pytania :

1. Lubisz czytać książki?
Tak.
2. Mieszkasz na wsi czy w mieście?
Na wsi.
3. Bez czego nie możesz żyć?
Nie wiem. Raczej dużo mam takich rzeczy, ale bez przesady.
4. Conversy vs vansy?
Conversy.
5. Jaki jest twój ulubiony wokalista?
Polski - Dawid Kwiatkowski.
6. Czego nienawidzisz w szkole?
Ludzie czasami mnie dobijają. Nauczyciele też ; /
7. Jakie jest twoje hobby?
Rysowanie, tworzenie, pisanie itd.
8. Wymarzona podróż?
Chciałabym polecieć do Anglii.
9. Dlaczego założyłaś/łeś bloga?
Ponieważ chciałam pisać o tym co mnie interesuje, a co mnie nie denerwuje.
10. Co chciałabyś/łbyś zrobić przed śmiercią?
Pożegnać się ze wszystkimi.
11. Masz najlepszego przyjaciela lub najlepszą przyjaciółkę?
Tak.


I kolejna seria pytań :

1. Ile masz lat?
12.
2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Fioletowy.
3. Kim chciałabyś być w przyszłości?
Nie myślałam jeszcze o tym.
4. Masz jakieś zwierzęta,jeśli tak to jakie?
Tak - pies i kot.
5. Chciałabyś się stać sławna dzięki blogowi?
Oczywiście, że tak.
6. Masz jakiegoś idola?
Tak.
Chyba nie.
8. Chciałabyś być jakimś magicznym stworzeniem?
Czasami.
9. Twoja ulubiona piosenka?
Dużo ich jest, ale aktualnie to "na zawsze".
10. Co sprawiło,że postanowiłaś założyć bloga?
Już odpowiadałam : pierwsza seria pytań - pytanie 9.
11. Masz jakieś szalone marzenie?
Chciałabym oczywiście mieć wyższą średnią.
A teraz nominowani :
(nominowałam 11 osób, ponieważ 22 to trochę za wiele) 

Moje pytania :
1. Co cię denerwuje?
2.  Jak minął ci weekend?
3. Dlaczego założyłaś bloga?
4. Co lub kto skłonił cię do pisania bloga?
5. Skąd pomysły na posty?
6. Ile miałaś już nominacji?
7. Dla kogo zrobiłabyś wszystko?
8. Do jakiego czasu masz zamiar prowadzić bloga?
10. Co chciałabyś dostać na święta?
11. Masz najlepszego przyjaciela/najlepszą przyjaciółkę ?


A więc to tyle z nominacji. A wczoraj ? Jak wam się podobał Kevin . Moim zdaniem był ciekawy ( jak co roku ), ale lepiej się ogląda w święta ;). A właśnie :
Dzisiaj już mam ponad 4000 wyświetleń :) Powoli idzie :) Miłego poniedziałku :).

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację :*
    Cieszy mnie to że komuś podoba się mój blog :)
    Przepraszam za problem ... Wiesz o co chodzi :)

    Gratuluję wyświetleń !!
    Oby tak dalej !

    Pozdrawiam Kami :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię czytać książki i też mieszkam na wsi. :-D

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja zaobserwuję twój. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zostałaś już nominowana do LA ale jeśli chcesz możesz wpaść do mnie,bo też cię nominowałam ;)

    ohm-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń