poniedziałek, 25 listopada 2013

Taniec.

Dzisiaj rano w szkole byli jacyś tancerze i fajnie ,,wywijali" na parkiecie :D . Ich widownia to 6 - latki i osoby, które przyszły na 8 : 00  do szkoły. A na polskim dzisiaj lekcja była o blogowaniu. Mój temat :) .
 A i dziękuję za nominacje do LBA, ale nie będę dawała 2 nominację pod rząd, ale wielkie dzięki :
ohm smile
A i chciałam wam polecić blog mojej przyjaciółki :)  :
Don't worry be happy

Dzisiaj dodałam późno posta, ponieważ wcześniej nie mogłam ; / . Ale już niedługo 200 postów :) No i oczywiście za 11 dni Mikołajki !!! :) A 24 święta :) ! Zacznie się :

Ja czekam :) A wy ?

2 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać świąt <3 Pozdrawiam :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam jedynie na wolne :)
    mam prośbę, poklikasz u mnie w link w ostatnim poście?;*

    OdpowiedzUsuń