środa, 20 listopada 2013

Nominacja :)

Na 100% wiecie co to jest Liebster Award, więc nie będę pisała.
A więc nominowała mnie Arlandia z tego bloga:
Po drugiej stronie lustra

Moje odpowiedzi:
1. Dlaczego założyłaś/łeś bloga?
Chciałam pisać o tym, co mnie interesuje.
2. Miałeś już inne blogi?
Tak.
3. Skąd pomysły na posty?
Zawsze jakiś wpadnie mi do głowy :).
4. Co cię najbardziej denerwuje?
Wiele rzeczy :).
5. Ile blogów obserwujesz?
Nie wiem. Nie licze.
6. Ulubiony przedmiot.
Mam pare ulubionych, ale chyba muzyka.
7. Laptop czy PC?
Laptop.
8. Ulubiony gatunek muzyki?
Różnie.
9. Oglądasz vlogi?
Raczej nie.
10. Co chcesz osiągnąć na blogu?
Chcę,żeby było dużo wyświetleń, i żeby ludziom podobały się moje posty :).
11. Jak oceniasz swojego bloga?
Oczywiście wysoko :).

Teraz blogi, które ja nominuję:
LUUVMY
KAROLINA
AYUNA CHAN
Natii
LIVE HAPPILY
Scaredy
Pływając w pustej szklance
Prima
Nimi blog
MARITTFASHION
Aleksandra's Blog

A teraz moje pytania :) :
1. Co cię zachęciło do założenia bloga?
2. Co sądzisz o swoim blogu?
3. Masz inne blogi?
4. Wolisz blogi czy vlogi?
5. Lubisz prowadzić bloga?
6. Co ile piszesz posty?
7. Skąd pomysły na posty?
8. Ulubiona piosenka?
9. Wolisz muzykę czy informatykę?
10. Jak sądzisz, do którego roku życia będziesz prowadził/a bloga?
11. Jesteś zadowolony/a z prowadzonego bloga?  

I to chyba tyle :) .

3 komentarze:

  1. dziękuję za nominację ;* jesteś super! :)
    świetne odpowiedzi i pytania które ułożyłaś :)
    buziaki ^^
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominacje :) Nominowały mnie jeszcze 2 inne osoby więc wymieszam pytania, bo 33 to troszkę za dużo ;D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Napisałaś mi w komentarzu że mnie nominowałaś ale w poście nie ma nic o moim blogu xd
    Nwm czy pomyliłaś się i napisałaś kom nie na tym blogu co chciałaś ?
    Odpowiedz :)
    Pozdrawiam Kami

    OdpowiedzUsuń